Mindennapok női szemmel

Mindennapok női szemmel

Miért okoljuk mindenért az életünket?

2015. május 02. - Dijjjus

 

Van egy örök mondás:

Uram, adj türelmet, hogy elfogadjam, amin nem tudok változtatni,

adj bátorságot, hogy megváltoztassam, amit lehet, és

adj bölcsességet, hogy a kettő között különbséget tudjak tenni.

bolcsesseg.jpg

 

Nos azt hiszem ez mindenre igaz ebben az életben. Sokan nem tudunk és nem is fogunk tudni különbséget tenni a megváltoztatható és a megváltoztathatatlan dolgok között. Ez adja az élet szépségét, már ha ez szépségnek nevezhető.Sok érzést, tárgyat, történést vélünk szépnek egy adott pillanatban, aztán néhány nap múlva mindezt már nem tudjuk értékelni. Kár...

Az önfelismerés útját járva akarva akaratlanul megbántunk embereket, megbántjuk magunkat és ez olykor felér egy katasztrófával.

Az élet egyenlő az önfelismerés útjával. Mindenkinek rendeltetett itt, ezen a helyen némi idő, kinek több, kinek kevesebb. Tudnunk kell élni vele, és a tudattal, hogy sosem fogjuk megismerni saját magunkat.

utelagazas_jpg_600x0_q85.jpg

Egy világban, ahol percek változtatnak meg emberi sorsokat, nem találhatjuk meg önmagunkat? Egyszer talán… De az út odáig rögös. Tele van elágazásokkal, döntésekkel. És sosem tudhatjuk melyik a helyes út. Én csak egy mondvacsinált "írónőcske" vagyok, aki próbál segíteni ebben a keszekusza önismereti útvesztőben.

70260472584655716004.jpg

Egész idáig az életet hibáztattam a sorsom alakulása miatt. Ma már nem így van. Mindenki irányíthatja, befolyásolhatja a sorsát. De ehhez kell tudni ismernünk saját magunkat. Tehát ma már nem hibáztatom az életet, sőt, hálát adok az Úrnak /kaporszakállúnak/, hogy kaphattam egy sanszot itt a Földön.Mindenkinek értékelnie kell ezt az egyszeri lehetőséget és élni, élni, élni, büszkén, tiszteletben, szeretetben, nyugalomban és ebben a földi paradicsomban.

Két ember létezik. Az egyik egy álomvilágban él és minden rosszért az életét hibáztatja, a másik pedig tudja, hogy ő az ura rossznak és jónak és a tökénél fogva ragadja meg a bikát.Én most rámarkoltam eme nemes szervre és innentől nincs megállás. Ezt javaslom Neked is kedves olvasóm.Ragadd meg az élet adta lehetőségeket, emelkedj felül a kicsinyességen és tűzz ki minél nagyobb célt. Én megtettem. Elhatároztam, hogy boldog leszek végre.

És ez a legnehezebb, de tudom, sikerülni fog. Neked is!!! Csak higgy benne! És ha hit van benned és elkötelezettség, akkor még a megváltoztathatatlan is egy csapásra megváltozhat. Mert TE vagy az úr!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindennapi-sikerek.blog.hu/api/trackback/id/tr317423996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása